Fizjoterapeuci

Zatrudniamy wyłącznie najlepszych terapeutów manualnych!

Dla nas jakość zabiegów i profesjonalizm terapeutów jest najważniejszy!

Ponad 10 lat doświadczenia na rynku usług medycznych.

Bezcenna wiedza i doświadczenie!

Podchodzimy do pacjentów w sposób holistyczny – kompleksowo sprawdzamy wszelkie dysfunkcje i szeroko analizujemy ewentualne połączenia różnych składowych, mające wpływ na daną dysfunkcję.

Pracujemy 1:1 z pacjentem – u nas nie ma sytuacji, w której jeden terapeuta podczas jednego zabiegu prowadzi terapie z kilkoma pacjentami w jednym czasie.

Jeden terapeuta prowadzi pacjenta przez całą terapię – zna dobrze historię choroby i planuje długoterminowo terapię. Nie jest tak, że na każdym zabiegu jest inny terapeuta.

Pracujemy terapią manualną – terapeuci to wysoko wykwalifikowana i doświadczona kadra, co potwierdza ponad 250 najwyższych, pięcio-gwiazdkowych opinii w wyszukiwarce Google.

Nasi fizjoterapeuci zajmują się rehabilitacjąosób w każdym wieku, które cierpią na dolegliwości i choroby nabyte wskutek urazów lub które pojawiły się wraz z wiekiem. W naszej ofercie znajdziesz różnorodne masaże lecznicze wykonywane w wielu technikach i o różnych specjalizacjach – m.in. terapia manualna, metody PNF, manipulacje, treningi funkcjonalne Kinetic-Control, elementy osteopatii, czy terapia powięziowa, a także nowoczesne terapie PDTR, czy też technika cranio-sacralna,.

Nasze usługi zapewniamy w trzech placówkach znajdujących się na terenie Podbeskidzia. Istnieje również możliwość dojazdu do Klienta - rehabilitacji domowej.

JAK WYGLĄDA TERAPIA DOMOWA?

Fizjoterapia domowa polega na indywidualnej pracy fizjoterapeuty w domu pacjenta.

Pierwsze spotkanie rozpoczyna się badaniem funkcjonalnym oraz określeniem celów terapii.

Kolejne spotkania są realizowane regularnie w ramach ustalonego planu fizjoterapii.

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z FIZJOTERAPII DOMOWEJ :

1. Wysoka jakość usług gwarantowana ponad 10-letnim doświadczeniem

2. Dostosowanie indywidualnego planu terapii

3. Dopasowanie godzin terapii do możliwości Pacjenta

4. Terapia i ćwiczenia funkcjonalne według najnowszych trendów fizjoterapii

120pln za wizytę

PIERWSZE SPOTKANIE OBEJMUJE:

1. Przeprowadzenie badania funkcjonalnego

2. Wywiad dotyczący jednostki chorobowej

3. Określenie ilości spotkań i planu terapii

4. Wstępną terapię obejmującą daną jednostkę chorobową

5. Zalecenia dotyczących postępowania po terapii

Prowadzimy również Centrum Zdrowej Stopy we współpracy z renomowanym gabinetem podologicznym Zdrowe Stopy Hanna Marcol – nasza doświadczona terapeutka mgr rehabilitacji Asia Wieczorkiewicz prowadzi kompleksową terapię stopy, włączając w to przygotowywanie wkładek ortopedycznych znanej australijskiej firmy ICB. Wkładki są termoformowalne i pacjent po pierwszej wizycie wychodzi od nas już z gotową i dopasowaną wkładką.

Każdy z fizjoterapeutów realizuje swój dalszy rozwój w ramach obranej ścieżki rozwoju, w kierunku swoich zawodowych zainteresowań, poprzez branie udziału w renomowanych kursach i szkoleniach specjalistycznych.