Fizjomed - Aleksandra Półgroszewicz

mgr REHABILITACJA STOMATOLOGICZNA

Aleksandra Półgroszewicz

PWZFz: 28019

Jestem absolwentką AWF Katowice, terapeutką manualną wg standardów IFOMPT – MTI oraz terapeutką metody CRAFTA, koncentrującej się na rehabilitacji obszaru czaszkowo- żuchwowego, czaszkowo-twarzowego, czaszkowo-szyjnego oraz czaszkowo-nerwowego.

Posiadam ponad 6-letnie doświadczenie w pracy z pacjentami.

Jako terapeuta manualny podejmuję pracę z dysfunkcjami układu ruchu, szczególnie w obszarze stomatognatycznym.

W swojej praktyce dążę do tego, aby na podstawie wywiadu i badania fizjoterapeutycznego trafnie określić hipotezę dysfunkcji, zbudować plan terapeutyczny oraz podjąć odpowiednie techniki manualne nakierowane na obszar dysfunkcji.

Angażuję pacjenta w plan fizjoterapeutyczny instruując i ucząc go treningu medycznego dostosowanego do jego potrzeb. Zachęcam pacjenta do obserwacji reakcji swojego ciała, oceny ewolucji objawów, staram się również dobierać obiektywne narzędzia do określania postępu rehabilitacji. Elementy własnej pracy i współpracy pacjenta traktuję jako nieodzowny duet do osiągnięcia najlepszego i najtrwalszego efektu terapii.

W przypadkach obszarów wychodzących poza praktykę fizjoterapeutyczną wskazuję pacjentowi konieczność podjęcia kroków uzupełniających proces leczenia z pomocą innych specjalistów.

Zapraszam na rehabilitację w zespołach bólowych szyi i głowy. Rehabilituję osoby z dolegliwościami bólowymi jamy ustnej, twarzy, czaszki, stawów skroniowo-żuchwowych, zaburzeniami ruchomości otwierania i zamykania ust, przeskokami i dźwiękami w tej okolicy. Wspomagam przy objawach bruksizmu, nadmiernego zaciskania, w przygotowaniu bądź w trakcie leczenia ortodontycznego i/lub chirurgicznego. Ponadto udzielam pomocy przy porażeniu nerwów czaszkowych, zaburzeniach czucia twarzy, szumach usznych i dolegliwościach bólowych okolicy oczu.